12 aprilie 2010

Un tramvai numit dorinţă

Tramvaiele sunt în centrul atenţiei zilele acestea. Treaba cu abonamentele unice despre care se vorbeşte este un abuz grav. De ce să nu poţi să-ţi iei abonament doar pentru ruta pe care circuli frecvent? Ei au impresia că dacă lumea nu îşi prea lua abonament nici cu 47 de lei or să-şi ia cu 60? Degeaba e valabil pe 20 de linii. Oamenii circulă de obicei doar pe o linie, maximum două. Aşa că de ce ar plăti aiurea pentru ce nu folosesc? Şi ce vor face cei care circulă mai rar şi folosesc bilete? Vor fi nevoiţi să cheltuie pe 2-3 bilete dintr-un capăt în altul al oraşului? Cam miroase a descriminare şi dezinteres faţă de problemele cetăţenilor.
În mod normal ar trebui să fie legături directe de tramvai între toate cartierele importante din oraş. Vlaicu-Ar Nou, Vlaicu-Micalaca, Ar Nou-Micalaca, Vlaicu-Alfa, Micalaca-Alfa, Ar Nou-Alfa, Gradiste-Micalaca, Ar Nou-Gradiste, Vlaicu-Gradiste, Gradiste-Alfa şi din