Am avut la bloc probleme cu diferenţa de consum de apă caldă şi rece între contoarele de branşament şi suma consumurilor din apartamente, de exemplu diferenţa de apă caldă a ajuns să fie de 48mc/lună. În urmă cu circa 7 luni am solicitat CET verificarea contorului de branşament. Am participat la această verificare, iar din cele trei teste două indicau faptul că este defect. Am răsuflat uşurat zicându-mi în sine că de la defecţiunea asta apar diferenţele. L-au reparat, dar în luna următoare, la data citirii, din nou o diferenţă de 40 mc. Astfel că următoarea etapă pentru a încerca rezolvarea situaţiei era schimbarea contoarelor de apartament dintre care multe aveau vechime de 10-15 ani, fără verificări metrologice, depăşite moral și fizic. Zis şi făcut. Am achiziţionat de la firma producătoare din Arad o noua generaţie de contoare capsate, care au eliminat mult discutata situaţie a ruperii inelelor de fixare, respectiv a sigiliilor. După prima luna întreagă de consum diferenţa s-a redus la 2mc, iar de atunci diferenţele s-au situat între 0 mc şi 10mc la un imobil de 20 apartamente (situaţie apărută doar din cauza unor erori la citire). După două luni s-au schimbat şi cele de apă rece cu acelaşi rezultat. Mulţumesc proprietarilor că au înţeles şi au avut încredere în administratorul imobilului și cu o aprobare în unanimitate, au dat curs acestui demers a cărui rezultat s-a demonstrat a fi în favoarea lor.
0 comentarii :
Trimiteți un comentariu