La începutul iernii trecute am sesizat furnizorul cu privire la o ţeavă de alimentare cu energie termică spartă sub pământ. Angajaţii de la punctul termic care au constatat situaţia m-au informat că reparaţia conductei din acel loc revine în sarcina blocului, deoarece spărtura este de la vana de ramificaţie spre bloc (la blocul meu, de exemplu, traseul măsoară cca. 15m).
Chiar dacă pe vremea Artermului nu exista o asemenea clauză, ea a fost introdusă în noile contracte. Ceea ce este o aberaţie, fiind imposibil ca o asociaţie de proprietari să susţină financiar o lucrare ce se ridică la suma de 20.000 RON.
În altă ordine de idei, furnizorul ne-a predat nişte ţevi de o calitate îndoielnică, vechi de peste 20 de ani, care nici măcar nu au fost grunduite. Din păcate, această manevră este acceptată şi susţinută de reprezentantii uneia dintre uniunile de asociaţii de proprietari.
În cazul Companiei de apă situaţia este clară, răspunderea lor este până la contorul de branşament, care în general se află la baza blocului sau foarte aproape de acesta.
Aşadar, atenţie la ce semnaţi! Citiţi obligaţiile pe care le are asociaţia, pentru că nu pot fi două legi diferite după care se ghidează cei doi furnizori de utilităţi şi dacă este nevoie nu ezitaţi să apelaţi la Protecţia Consumatorului.
Dacă cineva a trecut printr-o situaţia asemănătoare, în care chiar a plătit lucrarea, să posteze pe blog ca să putem comenta.
Chiar dacă pe vremea Artermului nu exista o asemenea clauză, ea a fost introdusă în noile contracte. Ceea ce este o aberaţie, fiind imposibil ca o asociaţie de proprietari să susţină financiar o lucrare ce se ridică la suma de 20.000 RON.
În altă ordine de idei, furnizorul ne-a predat nişte ţevi de o calitate îndoielnică, vechi de peste 20 de ani, care nici măcar nu au fost grunduite. Din păcate, această manevră este acceptată şi susţinută de reprezentantii uneia dintre uniunile de asociaţii de proprietari.
În cazul Companiei de apă situaţia este clară, răspunderea lor este până la contorul de branşament, care în general se află la baza blocului sau foarte aproape de acesta.
Aşadar, atenţie la ce semnaţi! Citiţi obligaţiile pe care le are asociaţia, pentru că nu pot fi două legi diferite după care se ghidează cei doi furnizori de utilităţi şi dacă este nevoie nu ezitaţi să apelaţi la Protecţia Consumatorului.
Dacă cineva a trecut printr-o situaţia asemănătoare, în care chiar a plătit lucrarea, să posteze pe blog ca să putem comenta.