25 septembrie 2012

Decizie bună

Am avut la bloc probleme cu diferenţa de consum de apă caldă şi rece între contoarele de branşament şi suma consumurilor din apartamente, de exemplu diferenţa de apă caldă a ajuns să fie de 48mc/lună. În urmă cu circa 7 luni am solicitat CET verificarea contorului de branşament. Am participat la această verificare, iar din cele trei teste două indicau faptul că este defect. Am răsuflat uşurat zicându-mi în sine că de la defecţiunea asta apar diferenţele. L-au reparat, dar în luna următoare, la data citirii, din nou o diferenţă de 40 mc. Astfel că următoarea etapă pentru a încerca rezolvarea situaţiei era schimbarea contoarelor de apartament dintre care multe aveau vechime de 10-15 ani, fără verificări metrologice, depăşite moral și fizic. Zis şi făcut. Am achiziţionat de la firma producătoare din Arad o noua generaţie de contoare capsate, care au eliminat mult discutata situaţie  a ruperii inelelor de fixare, respectiv a sigiliilor. După prima luna întreagă de consum diferenţa s-a redus la 2mc, iar de atunci diferenţele s-au situat între 0 mc şi 10mc la un imobil de 20 apartamente (situaţie apărută doar din cauza unor erori la citire). După două luni s-au schimbat şi cele de apă rece cu acelaşi rezultat. Mulţumesc proprietarilor că au înţeles şi au avut încredere în administratorul imobilului și cu o aprobare în unanimitate, au dat curs acestui demers a cărui rezultat s-a demonstrat a fi în favoarea lor.