9 iulie 2009

Ne ajută cu ceva asigurarea obligatorie a locuinţei?

În data de 01.07.2009 a apărut pe situl Aradon un articol despre asigurările obligatorii.
Am citi titlul – ASIGURAREA OBLIGATORIE PE TAPET - şi dintr-o dată lumină pe faţa mea: era timpul pentru o asemenea lege. De acum încolo nea Ilie, vecinul de deasupra mea mă poate inunda liniştit, legea mă va proteja, voi fi despăgubit. Tanti Veta poate să împrospăteze aerul din bucătărie cu puţin gaz înainte de a-şi aprinde o ţigară , asiguratorul mă va despăgubi. Cornel de la etajul 4 poate sta liniştit dacă îi flamează siguranţele încinse de la tabloul electric, este asigurat în caz că îi ia foc apartamentul.
Însă citind articolul până la capăt visul mi s-a năruit: asigurarea obligatorie se face pentru a ne proteja locuinţele în faţa unor catastrofe, gen cutremure, alunecări de teren şi inundaţii, dar din alea cu apă multă, nu de la robinet. Aşadar suntem obligaţi să ne asigurăm casele împotriva unor fenomene care au şanse foarte mici să se producă în cea mai marea parte a ţării. Deci pentru cei mai mulţi locuitori aceste asigurări sunt inutile. Măcar firmele asiguratoare să fie foarte mulţumite. Se pare că avem de-a face , din nou, cu o lege „cu dedicaţie”.
Dacă totuşi aveţi nelămuriri, nici o grijă, uniunile asociaţiilor de proprietari vor organiza seminarii pe tema „ Nu daţi banii pe prostii, ci pe asigurări, copii!” ca să vă lămurească de utilitatea acestora, să vă convingă că veţi dormi mai bine noaptea ştiind că aţi pus un ban deoparte împotriva unei alunecari de teren pe care o vedeţi doar la TV, în loc să vă asiguraţi împotriva unor incidente ce se pot întampla în mod curent ( vă inundă un vecin, vă explodează butelia de gaz sau incendii provocate de scurt-circuite).
Dacă sunteţi curioşi, puteţi citi legea AICI.

1 comentarii :

Asa ne trebuie daca am defrisat padurile ca sa ne imbogatim si altii sa sufere, asa ne trebuie daca am dat autorizatii de constructie pentru case pe terenuri cu risc de alunecare...................de fapt nu, suntem fericiti , ne-am imbogatit acum voi ingrasati firmele de asigurari, cele cu "dedicatie"

Trimiteți un comentariu