29 septembrie 2009

Bo(CET)

Domnii de la CET Arad se tem că vor rămâne fără clienţi şi iacă ce condiţii ne pun dacă vrem să ne rupem de ei:

"Deconectarea caloriferelor din apartamente este interzisă în următoarele situaţii:
- Dacă se intenţionează deconectarea numai a unor corpuri de încălzire din cadrul spaţiului cu destinaţia de locuinţă şi nu sunt montate repartitoare de costuri;
- Dacă nu se asigură încălzirea spaţiului cu destinaţia de locuinţă sau alta destinaţie cu o sursă alternativă de producere a energiei termice;
- Dacă în acel condominiu nu s-au produs deconectări anterior datei de 30.04.2008."

Ce ziceţi de ei?



11 comentarii :

Mi-am cumparat de curand o garsoniera, intr-un bloc debransat de la incalzirea centralizata, majoritatea locatarilor si-au instalat centrale termice pe gaz.
Am inceput si eu demersurile pentru a ma racorda la conducta de gaz, pentru aceasta am nevoie de semnatura tuturor locatarilor din bloc.
O singura persoana nu este de acord, decat daca ii platesc suma de 500 RON- ceea ce mi se pare ABSURD. Cei de la gaz mi-au spus ca este obligatoriu acordul TUTUROR locatarilor. Imi puteti oferi o alta varianta legala, pentru a o convinge sa semneze, sau imi ramane numai chemarea ei in instanta?

Dacă blocul este debranşat şi majoritatea locatarilor au centrale proprii nu văd de ce ar fi o problemă pentru dumneavoastră. Nu vă poate nimeni şantaja.. Părerea mea.

Daca blocul este debransat, iar majoritatea au centrale termice proprii pe gaz, cu ce se incalzesc ceilalti ? Cei cu centrale au cotizat si ei lui Gica contra ?
Legea 325 / 2006 al serviciului public de alimentare cu energie termică conf. art.30 prevede urmatoarele conditii cumulative ptr. debransare :
- acordul scris al asoc. de propr., exprimat prin hotararea Ad. generale - hotarare care se poate lua cu votul a 50 % + 1
- acordul vecinilor de apt. atat pe orizontala cat si pe verticala - Gica contra se incadreaza aici?
Gica contra nu poate santaja ca este direct implicat dandu-si acordul majoritatii cu centrale.
Oricum iarna asta nu mai puteti face nimic deoarece CET-ul nu o sa va aprobe debransarea deoarece au bagat apa pe instalatii.

Păi dacă blocul e debranşat nu mai are CET nicio treabă acolo

Blocul este debransat de mai multi ani de la incalzirea centralizata. Cei de la care am cumparat eu, au avut chiriasi in garsoniera, am inteles ca se incalzeau cu.... nimic. Eu nu am nevoie de acordul pentru debransare, ci de acordul de-a ma racorda la teava comuna de gaz.

Gica contra are si el centrala termica?
Ceva imi scapa, nu inteleg, dar mi ca gica contra daca are centrala a platit teava principala de la care s-au racordat toti ceilalti si atunci are pretentia de asi recupera din bani.
Te rog vino cu mai multe amanunte.

Gica contra - este o doamna in varsta, care are si ea centrala proprie pe gaz si este ”actionara” la teava de gaz, la fel ca majoritatea locatarilor. De la presedintele asociatiei, am primit un tabel cu toti locatarii si cu o suma in dreptul fiecaruia, cota pentru teava de gaz, toti au fost de acord cu suma, exceptie facand aceasta doamna, care pretinde sa-i platesc eu toata suma cheltuita de ea cu introducerea gazului, adica 500 RON, dar ea a mai primit bani si de la alti locatari atunci cand au avut nevoie de semnatura ei – dar era suma inscrisa in tabel. Incep sa cred ca are ceva cu mine personal, mi-a spus ca fara 500 RON sa nu ma mai vada la usa ei.
Probabil ca vom ajunge in instanta, eu oricum nu am de gand sa-i platesc aceasta suma

E clar, inseamna ca are ceva cu tine, asa ca doar prin instanta se poate rezolva, eventual cu o adresa facuta de un avocat prin care se fie instiintata ca deoarece nu respecta regulile jocului de pana acum si obstructioneaza mersul inainte al blocului ( dintr-o garsoniera fara caldura vrei sa faci una cu conditii, care ajuta tot blocul )intentionez sa o dai in judecata. Ii dai un termen sa-si revizuieasca atitudinea iar daca nu ............atunci pe str. Vasile Milea 2-4.Vei avea castig de cauza 100 % si uite asa in loc babusca sa primesca bani va da cheltuieli de judecata. SUCCES !!!

Multumesc pentru sustinere, astazi doamna m-a chemat si mi-a dat semnatura mult dorita, am inteles ca s-au implicat si cei din conducerea asociatiei de locatari. Bineinteles ca eu am fost de vina, aceasta a fost concluzia doamnei, cu ce am fost de vina nu stiu, dar ce mai conteaza.....bine ca am primit semnatura si pot sa ma apuc de instalatia de incalzire.

Ne bucuram ca s-a terminat cu bine. Acum repejor cu instalatia ca vine frigul. Si mai vino pe blogul asta.

Ne bucuram ca s-a terminat cu bine. Acum repejor cu instalatia ca vine frigul. Si mai vino pe blogul asta.

Trimiteți un comentariu