A apărut, din nou, o micro furtună provocată de o micro uniune (ca activitate), care se pretinde o vajnică apărătoare a drepturilor asociaţiilor de locatari şi proprietari din Arad. ULALA - că despre ea este vorba - încearcă să distragă atenţia arădenilor, proprietari de locuinţe, cu o falsă problemă. Este vorba despre noile contracte cu E-On Gaz, care cică ar întoarce pe dos viaţa consumatorilor. ULALA îndeamnă asociaţiile să nu semneze noile contracte cu mai sus amintita firmă pe motiv că ar încălca drepturile consumatorilor. Nu suntem fani E-On Gaz, dar părerea noastră e că acest contract nu conţine nicio prevedere care să îngreuneze viaţa consumatorilor. De fapt, din declaraţiile celor de la ULALA, publicate în toată presa locală, nu reiese clar care ar fi problemele care îi nemulţumesc. Cică ar fi ceva legat de citirea contoarelor, facturi şi plăţi. Din câte am vazut noi în contracte se prevede că termenul de plată se prelungeşte cu 15 zile (de la 30 în prezent, la 45), că programul de consum estimat lunar poate fi modificat de asociaţie dacă este considerat nerealist, asociaţia poate solicita autocitirea indexului (care va fi transmis telefonic), iar dacă nu se vrea autocitire, facturarea se va face lunar conform programului de consum care se regularizează la 3 luni. Deci care e problema pentru care se agita cei de la ULALA? Probabil că "luptătorii" pentru drepturile asociaţiilor de locatari din Arad vor să-şi justifice salariile dolofane şi vor să mai apară şi ei prin presa care îi baga în seamă degeaba, căci altfel nu ne explicăm de ce fac atâta tam-tam cu o problemă care există doar în capetele lor. Ei, ca de obicei, bulverseză populaţia cu gargară goală, că de făcut ceva practic e mai greu din birourile călduţe. Dacă vor să abordeze o problemă reală în legătură cu distribuţia gazului le dăm o idee, gratis. E vorba de calitatea gazului livrat, care nu poate fi verificată şi pentru care s-ar putea să plătim mai mult decât ar fi cazul.
Le recomandăm celor de la ULALA să mai pună şi nişte sare în apa chioară cu care fac gargară de obicei, măcar să-i ferească de gripă (sau mai bine nu).
O chestie de ultimă oră pe care o "negociază" respectivii cu cei de la gaz (parcă ăia i-ar băga în seamă), este că facturile la gaz vin cam târziu. Păi la noi au venit chiar mai repede ca de obicei luna asta. Păi atunci care e problema? Probabil vin prea târziu pentru cei care au în administrare 80 de blocuri şi nu au timp să se ocupe de atâtea facturi în timp util. Ne înşelăm oare?
În rest, să auzim numai de bine sau mai bine deloc de cei de la ULALA.
Le recomandăm celor de la ULALA să mai pună şi nişte sare în apa chioară cu care fac gargară de obicei, măcar să-i ferească de gripă (sau mai bine nu).
O chestie de ultimă oră pe care o "negociază" respectivii cu cei de la gaz (parcă ăia i-ar băga în seamă), este că facturile la gaz vin cam târziu. Păi la noi au venit chiar mai repede ca de obicei luna asta. Păi atunci care e problema? Probabil vin prea târziu pentru cei care au în administrare 80 de blocuri şi nu au timp să se ocupe de atâtea facturi în timp util. Ne înşelăm oare?
În rest, să auzim numai de bine sau mai bine deloc de cei de la ULALA.
3 comentarii :
Nu ma mai mira nimic, in ziua de azi toata lumea vorbeste dupa ureche.
Ce te deranjeaza asa mult U.L.A.L domnule???Te deranjeaza competenta sau ca nu sunt portocali!!!!
Ce te deranjeaza asa mult U.L.A.L domnule???Te deranjeaza competenta sau ca nu sunt portocali!!!!
Trimiteți un comentariu