7 martie 2011

Mama

Îi suntem datori mamei pentru că:

1. Mama m-a învăţat SĂ APRECIEZ O TREABĂ BINE FĂCUTĂ
"Dacă vreţi să vă omorâţi între voi, mergeţi afară. De-abia am
terminat de făcut curat."
2. Mama m-a învăţat ce e RELIGIA
"Roagă-te să iasă pata aia din covor!"
3. Mama m-a învăţat ce e LOGICA
"Pentru că aşa am zis eu, de-aia!"
4. Mama m-a învăţat MAI MULTĂ LOGICĂ
"Dacă o să cazi de pe scaun şi îţi rupi gâtul, nu te mai iau cu mine în oraş."
5. Mama m-a învăţat ce e IRONIA
"Plângi în continuare, şi o să-ţi dau eu motive pentru care să plângi."
6. Mama m-a învăţat ce e CONTORSIONISMUL
"Uită-te la murdăria de pe ceafa ta!"
7. Mama m-a învăţat ce e VREMEA
"Camera ta arată de parcă a trecut o tornadă prin ea."
8. Mama m-a învăţat ce e IPOCRIZIA
"Dacă ţi-am zis o dată, ţi-am zis de un milion de ori: Nu exagera!"
9. Mama m-a învăţat despre CICLICITATEA VIEŢII
"Eu te-am făcut, eu te omor!"
10. Mama m-a învăţat despre SCHIMBAREA COMPORTAMENTULUI
"Nu te mai comporta ca taică-tău!"
11. Mama m-a învăţat ce e INVIDIA
"În lume sunt milioane de copii mai puţin norocoşi care nu au părinţi
la fel de minunaţi cum ai tu."
12. Mama m-a învăţat ce e AŞTEPTAREA
"Aşteaptă numai până ajungem acasă."
13. Mama m-a învăţat ce înseamnă A PRIMI
"O să ţi-o primeşti când ajungem acasă."
14. Mama m-a învăţat ce e UMORUL
"Când o să-ţi tai degetele de la picioare jucându-te cu maşina de tuns iarba, să nu alergi plângând la mine"
15. Mama m-a învăţat CUM SĂ DEVIN UN ADULT
"Dacă nu mănânci legume, nu o să mai creşti niciodată!"
16. Mama m-a învăşat ce e GENETICA
"Eşti exact ca taică-tău!"
17. Mama m-a învăţat despre ARBORELE MEU GENEALOGIC
"Închide uşa după tine! Ţi se pare că te-ai născut într-un cort?"
18. Mama m-a învăţat ce e ÎNŢELEPCIUNEA
"Când o să fi de vârsta mea, o să înţelegi."
19. Şi preferata mea, mama m-a învăţat ce e JUSTIŢIA
"Într-o bună zi, o să ai şi tu copii. Şi sper că o să fie exact ca şi tine."



5 comentarii :

Astept sa vad pentru ce suntem datori tatalui.

,,Meseria de parinte" nu se invata dinainte, ci din mers.Mama am vazut ce "ne-a invatat",tata.....vom vedea de ziua tatalui ce "ne invata",pina atunci...mama si tata ar trebui sa incerce sa fie parintii pe care orice copil si l-ar dori.Reguli pt parinti;
1. Ofera-i copilului sentimentul de securitate
2.Arata-i ca il iubesti si doresti
3.Evita stresul in relatia cu copilul tau
4.Invata-l sa fie independent
5. Nu te soca la gesturile lui instinctuale
6.Incearca sa fii tolerant
7.Evita sa il faci sa se simta inferior
8.Nu ii forta limitele
9.Respecta dorintele si sentimentele copilului tau
10.Raspunde-le la intrebari
12.Nu il trata anormal
13. Favorizeaza evolutia copilului tau nu perfectiunea!

Oficial,Ziua Mamei se sarbatoreste in prima duminica a lunii Mai,iar Ziua Tatalui in a doua duminica a lunii Mai.

Oficial,Ziua Mamei se sarbatoreste in prima duminica a lunii Mai,iar Ziua Tatalui in a doua duminica a lunii Mai.

Astept sa vad pentru ce suntem datori tatalui.

Trimiteți un comentariu