12 septembrie 2013

Digimobil - low battery, low services


S-au scris multe despre serviciile oferite de compania RCS&RDS, o companie care s-a ridicat într-un timp relativ scurt oferind servicii și facilități atractive, la prețuri mici. A venit, însă,  vremea scadenței.
Reclamațiile au fost numeroase și diverse: semnal TV și internet slabe, conexiuni proaste, ecou la telefoanele fixe, cedarea echipamentelor (second hand, made in China) cînd îți era lumea mai dragă, service nesatisfăcător.

Dar, din câte știm, și am urmărit fenomenul, nu s-a vorbit despre serviciul Digimobil, care, la încheierea contractelor, au oferit în custodie, în mod gratuit, telefoane mobile fără număr, fără număr… să aibă toate familiile câte două-trei.
Vă dați seama ce oferte de neratat? Au făcut contracte milioane de români, și uite așa, RCS&RDS  a pus la pământ multe firme concurente.

Dar vremea a trecut și românașii s-au trezit rând pe rănd cu telefoanele mobile nefuncționale pentru că bateriile au cedat și ecranele au devenit  greu vizibile. Bateriile nu mai există ca piese de schimb, iar culmea este că personalul de la service ne îndeamna să ne cumpărăm alte telefoane care

funcționează pe frecvența lor. La semnarea contractului nu ni s-a spus cine ni le va înlocui după ce își dau duhul. Cine să se mai gândească la asta în momentele de euforie în care ne-am văzut posesorii unui braț de telefoane, și asta în mod gratuit? Și nici cei de la amintita firmă nu aveau interesul să ne spună, bine că s-au făcut cu milioane de clienți.
Oamenii au cumpărat serviciile lor pentru că li s-au prezentat avantajele telefonului mobil. Acum, rând pe rând, ei rămân fără o parte dintre serviciile care li s-au promis și pentru care au semnat contractul. Un contract care acum rămâne șchiop.

Așa se întâmplă când o companie are cvasi monopol pe o piață. Clientul contează doar până semnează, după aceea il poți ignora.
Suntem curioși ce va spune protecția consumatorului când această situație va afecta majoritatea clienților RCS&RDS, adică milioane de oameni. Probabil că nimic, iar clienți se vor resemna și eventual își vor cumpăra alte mărci de telefon.
Am semnat ca fraierii, am mușcat că era ieftin. Să ne fie de bine!

0 comentarii :

Trimiteți un comentariu