7 iunie 2009

Buni vecini

Prima tentativă de socializare între vecini la nivel local s-a întâmplat cu ocazia Sărbătorii vecinilor care a avut loc pe 26 Mai. Această iniţiativă a aparţinut Primăriei Arad care i-a încurajat pe arădeni să se adune în faţa blocului, pe scara blocului sau oriunde altundeva pentru a se cunoaşte mai bine. Locuitorii urbei au fost receptivi şi au sărbătorit cu mâncare, băutură şi muzică, declarându-se nerăbdători să repete experienţa în anul ce urmează. Mai multe vedeţi AICI şi AICI













9 comentarii :

Salut, vecine! Da' ci faci măi?!
Ia să te pun pă bloguţu' meu :)

Gata, m-am prins, la Confecţii :)
Costele, pă ei mă :)

Aici Micalaca. Şi noi am sărbătorit cu vecnii noştri. D-abia aşteptăm să vină aia de anul viitor.

Aici Micalaca. Şi noi am sărbătorit cu vecnii noştri. D-abia aşteptăm să vină aia de anul viitor.

Gata, m-am prins, la Confecţii :)
Costele, pă ei mă :)

Ce tare sarbatoare. Nici nu am auzit pana acum de ea. Ar fi fain sa se raspandeasca in cat mai multe parti poate poate atunci locatarii blocurilor ar fi mai uniti!

Trimiteți un comentariu